poniedziałek, 14 października 2013

Notka w pogotowiu! + informacja i być może (?) niespodzianka :D

PRZEPRASZAM, PRZEPRASZAM, PRZEPRASZAM, PRZEPRASZAM x 10000000000000000000!!!!

Zawaliłam, wiem notki nie było. < rumieniec> Pisałam prace semestralną z historii, którą nie można było oddać wydrukowaną, więc calutkie 6 stron A4 trzeba było przepisać ( też mi wytłumaczenie ) no i dołączyłam do zespołu ( skromna ) a dzisiaj mieliśmy pierwszy występ no i... Buuum...
   Mam już pół notki, więc na 100 % będzie w tym tygodniu :P
A no i od dzisiaj notki będą się pojawiać tylko w weekendy, bo gdy dołączyłam do zespołu- próby odbywają się w czasie lekcji, więc muszę się przyłożyć do nauki, żeby mnie nie wywalono xD  Sorki wielkie, i obiecuje poprawę :D
Pozdrawiam i całuję :P
P.S. Jeszcze odnośnie sprawy z zespołem- Nie chce robić SPAMU ale.... ( :D ) Jeżeli chcecie mogę podać wam link do naszej strony i jak znajdziecie mnie na zdjęciu to być może dodam wam kilka notek w jeden dzień (co za marny szantaż :P ) Więc... Tylko napiszcie czy chcecie czy nie... xD
P.S 2. Nie reklamuje zespołu, jeżeli o tym myślicie... Już to zrobiłam... Jak wracałam ze szkoły w koszulce z wielką nazwą zespołu hahahahahha.... Chce się wam zrewanżować za mój długi brak nieobecności :P ( coś za coś... ) < ale ze mnie świnia >
P.S. 3- Ilość notek dodanych jednego dnia zależy od tego jaka liczba osób mnie odnajdzie :P

 Więc jak chcecie taki nasz mały... nazwijmy to...  < myśli > konkursik < to jest to! > piszcie w komentarzach pod tym postem :D   < wyszczerz >
Całuję ponownie! :****
 Charlie

3 komentarze:

  1. a z chęcią Cię odnajdę :d i z niecierpliwością czekam na nn ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja chetnie sproboje znlesc Ciebie na zdjeciu

    OdpowiedzUsuń