poniedziałek, 28 lipca 2014

Ogłoszenie/Podsumowanie

Okej, już wszystko wiem. Na Mazury wyjeżdżam DZISIAJ W NOCY i będę tam... prawdopodobnie do 6.08. ALE 7 labo 8 mam wizytę u lekarza, więc odcinek pojawi się jakoś po 9.08.

Mam nadzieję, że będziecie czekać, a teraz zapraszam Was na małe podsumowanie:
1) Do tej pory na bloga weszło osób:

10 tysięcy osób od utworzenia bloga... Dziękuję Wam! :D

2) W obserwatorach bloga do tej pory jest:

4 osoby, ALE

AŻ 45 osób ma dodanych mnie w kręgach :D Dziękuję!

3) Odcinek, który miał do tej pory najwięcej wyświetleń to:

a) I księga opowiadania:

148... Dziękuję!

b) II księga opowiadania:

Hmmm... OK, MOJA WINA - przyznaje się

4) Odcinek który miał najwięcej komentarzy to:

a) I księga opowiadania

15 komentarzy... :D

b) II księga opowiadania

:D

5) Odbiorcy...


6) Opublikowanych postów, odcinków:


Ogółem wszystkich postów opublikowanych na tym blogu jest: 43
Liczba rozdziałów: 
-ks. I: 20+ prolog i epilog
-ks. II: 9+ prolog
Data założenia bloga: 23 lipiec 2013r.


Tak, zdaje sobie sprawę, że nie dodawałam regularnie odcinków... przepraszam, postaram się to zmienić!
Charlie xx








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz