poniedziałek, 10 marca 2014

Zwiastun do części I



Hmmm... Troszeczkę się rozczarowałam. Coś Wam słabo idzie z komentarzami... Ale nadal mam nadzieję, na te 15 komentarzy pod TYM POSTEM do środy. A w międzyczasie, zapraszam na zwiastun I ( albo jedynej ) części... 
Mam nadzieję, że mnie nie rozczarujecie... Zamówiłam już nowy szablon, związany z nową tematyką bloga, który został przyjęty, zwiastun kolejnej części też już mam- gotowy, zapisany w wersji roboczej, czeka tylko na opublikowanie...  Prolog jest gotowy- tylko go dodać... Jest już 7 komentarzy ( nie licząc dziewczyny, która wykonuje zwiastuny... ) więc zostało wam ich tylko 8... Wiem, że potraficie, bo wejść na posta było ponad 60... Skomentowało 7 osób... Zostało tylko 8... Liczę na Was Aliens...!
A na zwiastun zapraszam tutaj: Zwiastun:
Mam nadzieję, że mnie nie zawiedziecie... 
A za zwiastun dziękuje hexuua!

2 komentarze:

  1. Chwila chwila ja sie juz gubie... Ten zwiastun opisuje na moje oko to opowiadanie ktore teraz pisalas... Ale czekam na nowe opowiadani i ze mimo komentarzy bedziesz je pisac bo jednak masz tych stalych czytelnikow ktorzy czekaja na nowosci :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana , pisze aby poinformować, że powracam do pisania !!
    Pojawił sie 51 odcinek , na który serdecznie zapraszam !

    Ps. Twoje opowiadanie będe powoli nadrabiać ;)

    OdpowiedzUsuń